Algemeen:
Ik heb een bestelling geplaatst en betaald maar geen bevestigingsmail ontvangen?
Kijk even in je ongewenste mail (spam) vaak komt het voor dat onze mailtjes daar terecht in komen.
Zijn jullie een winkel?
Wij zijn een webwinkel, langskomen mag maar ons magazijn is niet ingericht om bijvoorbeeld met een winkelwagen karretje te komen shoppen.
Kunnen we ook langskomen?
Ja natuurlijk! Langskomen kan alleen op afspraak. Stuur een mailtje of een berichtje via whats app.
Ik ben iets vergeten te bestellen kan dit nog bij mijn pakketje?
Dat kan zeker! Als je iets vergeten bent te bestellen stuur dan een mailtje naar info@plottermoon.nl dan kijken wij of het nog erbij kan. Soms komt het voor dat de bestelling al door ons is verzonden. Het kan ook voorkomen dat je iets besteld wat niet op voorraad is, dan duurt het langer voordat je je pakketje binnen hebt. Dit overleggen wij altijd met je.
Wanneer zijn jullie bereikbaar?
Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur via whatsapp (0628952561) en via de mail: info@plottermoon.nl.
Verzenden:
Wat zijn jullie verzendkosten?
Wij hebben één vaste lage prijs voor onze verzendkosten. Kijk hier voor de actuele prijzen.
Verzenden jullie ook gratis?
Boven de €100 euro verzenden wij gratis je pakketje naar Nederland en België
Wanneer kan ik mijn pakketje ontvangen?
Wij hanteren een levertijd van 2-8 werkdagen. Wij streven er naar om alle bestellingen zsm te verzenden maar soms komt het voor dat wij de producten niet op voorraad hebben. Wij hebben de levertijd van 2-8 werkdagen dan hard nodig.
Ik heb mijn pakketje op donderdag besteld en het is nu maandag. Waarom heb ik mijn pakketje nog niet ontvangen?
Wij hanteren een levertijd van 2-8 werkdagen. Het weekend wordt niet meegerekend als werkdag.
Kan ik mijn pakketje volgen via een track en trace code?
Ja dat kan, na verzending krijg je de track en trace code in de mail.
Retourneren:
Ik wil mijn pakketje of een deel daarvan retourneren kan dit?
Ja dat kan. Klik hier voor ons retourbeleid. Let op! Om je retour te verwerken hebben wij een herroepingsformulier nodig die je ook kunt vinden via bovenstaande link. Deze kun je downloaden en invullen.
Producten:
Ik heb een product ergens gezien kunnen jullie dit ook leveren?
Je mag ons altijd vragen of wij een producten kunnen leveren. Echter kunnen wij niet garanderen dat wij dit daadwerkelijk kunnen leveren. Stuur ons een info@plottermoon.nl voor meer informatie.
Verkopen jullie ook rollen flex en vinyl op meerdere meters?
Ja als je meerdere meters besteld krijg je dit altijd geleverd aan 1 stuk op een rol. Bijvoorbeeld: je besteld 10x 30×100 dan krijg je een rol van 10 meter flex of vinyl.